ROMANJE V ASSISI 2009

oblikovanje: Karmen  Kristan

Poromala sem bližje k križu, k Njemu, ki je ljubezen mojega življenja. Še vedno v meni moja duša poje pesem “Nihče ne ljubi te kot jaz”, slišim Jezusa, kako mi govori z neizmerno toplino, ki nežno objame. In te besede me ganejo do solz, ljubezen premalo ljubljena, se ponuja vsakomur, le sprejeti jo mora. Tudi ti Frančišek si jokal, ker svet zavrača to povabilo ljubezni in tava v temi. To naše romanje….kako globoko sem čutila mir in veselje v svoji duši, tako živo, da boli, ko mine. O ti trenutki blaženosti, o vsi ti sveti kraji, kjer me je ljubeče nagovarjal On, Živi; v Asiškem križu, v Frančiškovi votlini in ob njegovem grobu, v beli grlici, v darujoči lepoti stvarstva, v pesmi na sončnih ulicah Assisija, v vseh njegovih kamnih, v vseh toplih prijateljskih stikih….In kako naj sedaj celemu svetu povem, da je samo v Njem naša moč, naša rešitev, zavetje, da sem videla nas romarje goreče v ognju ljubezni, poslane, da svetimo, da smo luč? Kako naj bom vredna tega božjega daru ljubezni, le uboga grešnica sem ?

La Verna, tam je votlina, sveti kraj molitve, zavetje, vir moči, ki premaga svet. Bi zmogla tudi jaz ? Umakniti se v samoto,  srečati se s seboj, iti ven iz lupine, zavetja, prestati skušanje hudega in se povezati v edinosti ter biti sama z Bogom.

foto: Karmen

In tu je tudi razpoka, temna, mrzla in sluzasta kot ta svet, ki je poln trpljenja, žalosti, stisk in nam le moč vere usmerja pogled v nebo, kjer se vidijo od sonca razžarjeni prelivajoče zeleni listi dreves. Polni življenja so kot obljuba nebeške lepote, privid raja.
V molitvi pred Asiškim križem sem srečala Njegov pogled ljubezni, ki me je pritegnil k sebi v brezčasnost trenutkov, ki so v meni rodili hrepenenje po tej bližini. Le kako naj v vsakdanjem življenju ostanem tako zelo v Njem? Hočem dati svoj odgovor tej ljubezni, želim, da me uporabi kot svoje orodje.
Tukaj sem, Gospod!

 

Oddajte komentar

