Odgovor v ljubezni

Po izkušnji Božjega dotika v odpuščanju, po temeljiti, življenski spovedi v solzah kesanja,  me je prevzela Njegova ljubezen in sem vedela ter čutila, da se je neizbrisno, za vedno zapisalo v moje srce spoznanje, DA SEM LJUBLJENA. Iz tega  vsa leta  živim dostojanstvo Božjega ljubljenega otroka. V vsaki situaciji me to dejstvo dviga in usmerja k cilju, ki je Bog sam.

Hotela sem dati odgovor v ljubezni po svoji moči. Začela sem v silnem hrepenenju iskati poti, da pridem bližje k Njemu, iskati načine, da bi služila -pomagala bližnjim, ki so v stiski, ter krepila povezanost-edinost  s stvarstvom. V ljubečem odnosu do življenja mi je postalo nesprejemljivo, da bi  živali umirale, zato da bi jaz živela. Jem lahko tudi sadje in zelenjavo, da živim. Postala sem vegetarijanka. Ta  post  z leti pridobiva na novih oblikah, služenje postaja bolj v ljubezni in krona vsega je moj živ, oseben odnos z Bogom.

Solovjov, Duhovne osnove življenja

“Za osnovni in najpomembnejši vidik fizičnega posta so ljudje vselej po pravici imeli zdržnost od krvave hrane, od mesa toplokrvnih živali, saj tovrstna hrana neposredno nasprotuje idealnemu namenu naše fizične dejavnosti. Resnična naloga našega čutnega življenja je, da obdeluje vrt zemlje, da spreminja mrtvo v živo, da naklanja zemeljskim bitjem večjo intenzivnost in polnost življenja – da jih oživlja. Neposredno nasprotje tega pa je ubijanje živih bitij, posebej tam, kjer življenje doseže največjo moč in intenzivnost, kakor pri toplokrvnih živalih. Dokler še nismo sposobni oživljati mrtve narave, moramo v vsakem primeru čim manj moriti živo naravo. Na ta način prvotna naloga fizičnega posta ni usmerjena samo k omejevanju naših čutnih naslad, ampak tudi k popravljanju naših neposrednih odnosov do zunanje narave. ”

Oddajte komentar

