1. Rodovnik Jezusa Kristusa (Mt 1, 1-17)

 

Faces of JesusBog vodi mojo zgodbo, nič ni naključno in vse se zgodi ob pravem času. Gospod v moje odrešenje vključi vse; tudi napačne odločitve, grešne navezanosti, vso mojo bedo, moje kreposti, talente ipd.,  vse služi oz. Bog preobrača k cilju, ki je, da se kot Marija v Svetem Duhu (v ljubezni) odprem Bogu, sprejmem Sina-Besedo in v njem postanem Hči. V Svetem Duhu po Sinu k Očetu! Sama sem samo delček veliko večje Božje zgodbe, kamenček v mozaiku, pa vendale dragocena, saj me je Bog izgovoril; poklical me je po imenu. Jaz – Karmen, imam svoj namen – svoje poslanstvo v Njegovi zgodbi, sem ljubljena hči in v tem je moje dostojanstvo, ki ne pade.

Oddajte komentar

