2. Ne boj se vzeti k sebi Marije (Mt 1, 18-25)

 

jožefPrav tako kot Jožef – vzor verujočega, sem povabljena sprejeti Besedo, nezaslužen dar, v vsej skrivnostnosti, ki me globoko presega in zato plaši. S pomočjo Svetega Duha lahko premagam ta strah in sprejmem kar Beseda prinaša v moje življenje. Ko bom dopustila, da me prebudi-oživi, bom v Njeni moči zmogla poslušati in v Ljubezni udejaniti to, k čemur me vabi, kjer lahko obrodim sadove po Božji volji. Naj v veri zaupam, navkljub zunanjim okoliščinam, ki lahko na podlagi dejstev kažejo strašno sliko življenjske situacije, da bom v  Njemu vedno našla moč in modrost – spoznanje, kaj je v globini danega, kje je Bog znotraj tega in kaj dela v moje dobro.

 

Oddajte komentar

