Pridi, Sveti Duh

holy-spirit-fire-2»Pridi, Sveti Duh,
pomagaj mi postaviti v tvojo navzočnost vse,
kar me skrbi, vse, kar me vznemirja,
vse, kar mi jemlje mir.
Ti veš, kakšne so moje najgloblje skrbi,
a danes ti jih želim povedati,
ker je bolje, da jih podelim s teboj,
kot da jim poskušam pogledati v obraz
s svojimi majhnimi človeškimi močmi.
Poslušaj me, Gospod, ker kličem k tebi z vso dušo,
k tebi dvigujem svoje roke
in te rotim, da mi pomagaš.
Želim ti povedati vse, kar me včasih skrbi:
zdravje, delo, moji dragi,
moje potrebe in vse, kar me vznemirja in mi jemlje mir.
Vzemi vse to in se mi posveti.
Pridi, Sveti Duh,
ker se tako ne bom čutil samega s težo življenja
in bom lahko hodil in napredoval z veseljem.
Pridi, da bom izkusil tvojo nežnost, tvojo radost, tvojo moč.
Daj mi milost spoznanja,
da se tvoja ljubezen nikoli ne konča,
čeprav vse mineva,
in da se v tej ljubezni lahko soočim z vsem.
Amen.«
(5 minut s Svetim Duhom, Víctor Manuel Fernández, Družina 2015)

Oddajte komentar

