Glej, na obe dlani sem te napisal!

Your Name in God's HandNajgloblja resnica, ki nenehoma žari v nas z vso svojo neskončno močjo,  je ta, da smo Božji, da smo njegovi. Znotraj našega srca nas kliče po imenu in nam želi dati vse, kar je sam: ljubezen, veselje, mir potrpežljivost, blágost, dobrotljivost, zvestobo, krotkost, samoobvladanje, ustvarjalnost, večnost.
Iz središča našega srca odmeva: Ne boj se, saj sem jaz s teboj! Dragocen si v mojih očeh, spoštovan in te ljubim! Glej, na obe dlani sem te napisal! Moj si! Moja si! To je Božja resnica o nas in za nas. Mi smo veliko več od naših uspehov in dosežkov, od našega trenutnega počutja, veliko več od naših bolečin in razočaranj, od naših strahov, ki bodo minili. Veselimo se! Veselimo se tega, da smo zanj in v njem. Božja slava smo mi, polni življenja!
(po: p. Vili Lovše)
Oddajte komentar

