Bog, primi me za roko

keep-your-hand-in»Bog, primi me za roko, poslušno ti bom sledila, brez velikega otepanja. Ne bom se izmikala ničemur, kar bo  prihrumelo nadme v tem življenju, ampak bom poskušala vse odživeti po svojih najboljših močeh. Le od časa do časa mi podari trenutek oddiha. Ne bom si več nespametno domišljala, da bi moral mir, ki me včasih preplavi, trajati večno. Sprejela bom tudi nemir in boj, ki sledita premirju. Rada sem na toplem, na varnem, toda ne bom se upirala, če me bo tvoja roka pripeljala v mrzlo dolino. Povsod bom stopala naprej in poskušala premagovati strah. Kjer koli bom, se bom trudila, da bi izžarevala ljubezen, iskreno ljubezen do človeštva, ki jo čutim v sebi.« (Etty Hillesum)

Oddajte komentar

