Kje je si moj Kralj? (Mt 2, 1-12)

eucharist5Gospod, kje si? S hrepenenjem te iščem, pokaži  mi zvezdo, ki pelje k Tebi, da se vzradosti moje srce, da preženeš žalost, ki me stiska, če te ne najdem. Ti si me že našel, v mojem srcu kraljuješ in me vabiš, da ti podarim kar imam od Tebe (zlato), kar si želim (kadilo) in kar sem v svoji bedi (miro). Bolj se ti dam, več imam.

Dopolnjuješ kar mi manjka, me osvobajaš  in me usmerjaš na drugo pot, Pot življenja v resnici, da se ne bom spotikala na poti smrti, kjer te ubijam.

Oddajte komentar

