5. JAZ VAS KRŠČUJEM Z VODO ZA SPREOBRNJENJE (Mt 3, 1-12)

DSCI0022Mt 3, 1-12

Naj bom vrata, ki se na stežaj odprejo Gospodu, ki trka. Kaj odpre vrata mojega srca? Moja bolečina, ko se potopim v svojo resnico, v svojo temo, grešnost in tam prepoznam Njega, ki mi ljubeče odpušča in me dviga v življenje božjega otroka, da postanem odprta za resnico Boga. Ko postavim Njega v središče, ne lastni jaz, se obrnem od smrti k življenju. To je spreobrnjenje. Njegova sodba je moj križ, po njem sežiga vse moje zlo.  (https://wordpress.com/page/vsedobro.wordpress.com/91)

Oddajte komentar

