TA JE MOJ LJUBLJENI SIN, NAD KATERIM IMAM VESELJE

trojica(Mt 3, 13-17) Življenje imam le v Sinu, ki je postal naš brat, ko se je pri krstu potopil v našo grešnost, nas iztrgal iz objema smrti in razodel Ljubezen med njim in Očetom v skrivnosti Trojice. V to ljubezen sem po Sinu povabljena kot ljubljena hči. Oče se me veseli ker me je zase ustvaril. On je glas, ki v Sinu postane popolnoma slišana učlovečena Beseda. Ni več skrit, ampak  se razodeva, da bi ga vzljubila v svobodi, ki mi jo daje v brezpogojni Ljubezni.

Oddajte komentar

