Duhovne vaje s postenjem: Z Jezusom v puščavo

 

Datum: 24. junija do 3. julija 2016
Voditelja: p. Viljem Lovše DJ in ga. Karmen Kristan

Kristus je zmagovalec s postom. Tudi kristjani lahko ob postu z Njim premagamo svoje notranje sovražnike. Post nam omogoča moliti tudi s telesom, je klic telesa k Bogu. Post okrepi molitev. Še posebej prošnjo. Kadar hočemo moliti za poseben namen, za potrebe nekoga, je še posebej pomembno in priporočljivo vključiti post. Tedaj molitev ni le razumska, ne ostane le pri nekaj mislih ali besedah, ampak vključuje celotno življenje. Post simbolizira podaritev samega sebe Bogu, izpraznitev samega sebe in izročitev. S postenjem vernik prizna, da se ne more braniti le s svojimi močmi in da je popolnoma odvisen od Boga: to je izkušnja duhovnega uboštva.

Postenje traja 10 dni ob vodi in sadnih ter zelenjavnih sokovih. Pred postom udeleženci prejmejo navodila za predhodno postopno razstrupljanje. Post obnavlja, poživlja in čisti vsako izmed milijonskih celic, ki sestavljajo naše telo. Postenje ni stradanje ampak kraljevska pot do notranje čistosti.

PRIJAVA: http://ignacijevdom.si/…/duhovne-vaje-s-postenjem-z-jezuso…/

Odmevi udeležencev:
»Prišla sem zaradi praznine in strahu, ki komandirata moje življenje. Boga spustim blizu le do določene mere, potem pa so strahovi premočni in začnem računati na posvetno logiko ali pa se potolažim s hrano. Tu sem mirna in vem da je vse mogoče. Ne dam se strahu pred starimi tirnicami. V Gospodu zmorem živeti iz Njega in Zanj. On je premagal moje strahove in vse zlo, ki iz tega sledi.«

»Drugič sem na postu. Boga sem do sedaj dojemala kot oddaljenega tam daleč v nebesih. Nisem ga doživljala kot tistega, ki je v meni in zame, z menoj in v vas, med nami. Doslej sem se k Bogu obračala le prek Marije, nikdar neposredno nanj. On je usmiljen. Je v meni. Utrdila sem vero.«

»Odkril sem, da je vzrok mojega beganja ta, da sebe ne sprejemam. Ker sebe ne sprejmem iz Božje roke kot dar, ne morem sprejemati niti žene, niti župnika, niti drugih. Ogrožen sem. Hvala Bogu, ker mi je odprl oči in vstopa v moj strah. Čutim se močnega in me ni več strah mojih strahov. Bog ima rešitev, ni mi treba vsiljevati mojih rešitev.«

Več o duhovnih vajah s postenjem: http://ignacijevdom.si/programi/dv/duhovnevaje-s-postenjem/

Oddajte komentar

