BLAGOR UBOGIM (Mt 5, 1-10)

kristus

Blagor ubogim, ponižnim, zaničevanim, ki nimajo, ne morejo, ne štejejo, njihovo je nebeško kraljestvo.  Govor na gori je življenjsko vodilo Sina, ki ga On živi v polnosti in nam kaže pravzor sina in brata.  Jezusove besede so zdravilo za naše bolezni.

Sem Hči, Sestra  in Njegova učenka, učim se od Njega, ki je krotak in v srcu ponižen:

biti uboga v duhu; ponižna s srcem ubogega, izpraznjena sebe, da lahko sprejmem Boga. Sem le to kar prejemam od Njega.

biti žalostna, ker hudo obstaja, je pa že premagano, zato  sprejemam tolažbo v upanju na prihodnjo slavo.

biti krotka, da se ne oklepam svojih pravic in raje popustim, saj ni nič v mojih rokah.

biti lačna in žejna pravičnosti, ki je ljubezen do vseh brez izjeme. To zmorem le v Jezusu, ki ga prejemam kot jed in pijačo .

biti usmiljena, da bo moje srce dopustilo, da se ga dotakne hudo drugega kot bi bilo moje lastno.

biti čista v srcu, da srce – moje središče, ne bo zamazano od številnih želja in strahov.  Potem bom videla Boga v vsem in ga tudi našla.

delati  za mir, da bom znala povezovati, ne ločevati, svoje brate in sestre ker smo vsi ljubljeni božji otroci.

biti preganjana zaradi pravičnosti, zaradi ljubezni do Očeta in bratov biti soočena s hudim, s sovražnostjo in preganjanjem  v sebi in zunaj sebe. Nebeško kraljestvo tu na Zemlji ostaja v znamenju križa in mir ni nikoli dosežen mirno.

Oddajte komentar

