Tebi pojem

27_havier.jpg

Jezus, moj Gospod,

Ti me dihaš,

vsak trenutek je tvoj dar

življenja polnosti.

Sladki ženin, veselja vir,

v sladkosti tvoji Tebi pojem,

te jem, poslušam, se odpiram,

da Beseda me osemeni.

Gospod, Ti moj Edini,

glej v obupu greha Tebe kličem,

ker slepa, gluha, hroma obtičim

ujeta v lovke zla sveta.

A Ti me ljubiš in sprejemaš,

vsak trenutek usmiljeno,

v Tvoji luči vse stvari

vir so odrešenja mojega.

V svoji moči ne premorem

biti tu in zdaj s Teboj,

le v slabosti to še zmorem,

da povabim te s seboj.

Ti edini me izpolniš,

daješ moji duši mir

in z veseljem me napolniš,

da v tebi zmorem vse.

(K.K.)

Oddajte komentar

