Eno smo

Faces of Jesus

Moje telo je dragoceno, je tempelj Svetega Duha. Ali res verujem v tako veliko dostojanstvo? V sebi nosim Boga, v meni je ta skrita kamrica v katero sem povabljena na srečanje z Njim, ki Edini lahko uteši moje hrepenenje. Se tega res zavedam in živim iz te zastonjske danosti? Ne, se ne. Če bi to res verovala, bi bolj umirala sebi (svojemu egu) in dala več prostora Njemu, ki me uresničuje v tem kar sem. Bolj bi postajala prozorna, da bi On svetil skozi mene in bi s tem pričevala Zanj. Vsi zakladi sveta ne presegajo zaklada, ki ga nosim v sebi. Bogata sem, Božja hči sem ker On živi v meni, v tebi, v vseh nas. Vsi smo njegovo telo, vsi smo vključeni, nihče ni izločen. Zato je pomembno, da se ljubimo med seboj, da nosimo bremena drug drugega, da ne sodimo… ker smo Eno in kar se zgodi drugemu, se zgodi meni ker nas Drugi povezuje in v njegovi Ljubezni lahko rastemo le skupaj.

Oddajte komentar

