Dar (Lk 11, 5-13)

IMG_20161006_153028.jpg

Že dolgo so v mojem srcu 3 želje, glede tega kar bi rada še doživela pred smrtjo.

1- delo v misijonu nekje v južni Ameriki.

2 – peš romanje Camino de Santiago

3 – sveta dežela doživeta po skavtsko

Na zadnjih duhovnih vajah s postenjem mi je ena od udeleženk izpolnila eno od teh želja. Podarila mi je romanje s Trudom na Camino. Težko je verjeti, da obstaja tako velikodušno srce v tem času naravnanosti po IMETI ZASE. Sveto pismo nam sicer govori, da kar podariš v ljubezni za vedno imaš in da gre pri duhovnosti predvsem za odštevanje; izpuščanje navezanosti, manjšanje lažnega ega, podarjanje sebe in dobrin drugim, osvobajanje od grehov odvisnosti… Toda  to nam je težko in večinoma smo v vsako spuščanje nekako prisiljeni – potisnjeni preko težke  bolezni, smrti bližnjega, ločitve, izgube službe ipd. To je za našo duhovno rast, da se napolnimo s hvaležnostjo, ko vse postane dar v zavedanju, da smo vse prejeli. Potem lahko delimo z drugimi in Bog polni tudi naše prazne roke. Gospod ljubi veselega darovalca, takega, ki daje brez preračunljivosti, na skritem, iz srca. Nič ne bomo odnesli s seboj, le to kar smo v tem življenju naredili iz ljubezni, to zida naše večno bivališče.

V zadnjih letih, ko đoživljam obilo trpljenja, se tudi  lepota življenja kaže močneje. Večkrat sem že ostala brez besed ob prejetih darovih ali nesebični pomoči, često tudi od neznanih ljudi.

Gospod me uči hvaležnosti. Dokler so mi stvari (vsaj navidezno) uspevale sem prevečkrat sebi pripisovala zasluge za to. In ko imaš dovolj vsega, često drugega ne potrebuješ. V stiski pa moraš prositi, ampak s tem tudi stopaš v odnose, ki jih potem v hvaležnosti gradiš. Postajaš bogat v prijateljih. In prav s tem je povezan moj namen tega romanja. Na kamenčke sem napisala imena mojih najdražjih, mojih dobrotnikov, pa tudi vseh za katere vem, da so v stiski. Nesem jih s seboj v molitvi za vse te drage mi in  jih bom odložila z zahvali za uslišanje na Ponferradi, na najvišjem delu poti kot je navada. Izročam tudi sebe v želji, da bi postajala vedno bolj DAR za druge.

 

 

 

 

 

 

 

 

Oddajte komentar

