CAMINO /St. Jean Pied de Port – Pamplona/ 1. etapa

IMG_20161007_181514.jpgSt. Jean Pied de Port je simpatično, francosko, srednjeveško, slikovito  mestece z reko in znamenitim mostom, preko katerega se začenja Camino pot, navzgor proti Pirenejem. Ima 1500 prebivalcev in je od l. 1988 del Unescove svetovne dediščine. Tu smo v majhni cerkvici s sveto mašo začeli svojo romarsko pot, na kateri nas je vseskozi spremljal pozdrav Buen Camino!

img_20161008_100205V hvaležnosti, da stopam po tej starodavni, romarski poti sem, v veselju in z razgibavanjem ob postankih, premagovala vse napore ob počasnem vzponu na 1400m  višine. Krepčala me je lurška voda in prijetna družba soromarjev. Vzbudila se mi je primerjava te poti z našim življenjem, ki je težko in lepo obenem. Problem je v tem, da lepoto premalo zaznavamo in se ne hranimo z njo, ker se preveč osredotočamo na svoje cilje, želje, potrebe, primerjanja z drugimi… Učinkovitost in rezultati nam ukradejo priložnosti za lepo, ker si ne vzamemo časa, da bi korak zastal in bi se kot otroci čudili in predajali lepoti. Lepota je odraz božjega, po njej se nam Bog razodeva in nas vabi v svoj objem.

img_20161008_155928

Sprejela sem vabilo in hodila zadaj ker sem stalno zastajala v čudenju brez  besed. Neštete igre svetlobe, razkošje mnogoterih odtenkov barv in oblik, bogastvo vonjav, obilje življenja, vse kliče, da se dotaknem, da okusim, da občutim… To je božja govorica, Njegovi poljubi, Njegovi dotiki moje duše, žejne lepote.  Vse to me povezuje v edinost z vsem kar je Bog ustvaril kot dobro.  Gospod me diha in vse kar diha in je slavi Boga. Na tej romarski poti in v svojem življenju zorim, ko se srečujem in gradim odnose z Bogom,  sama s seboj, z drugimi in s stvarstvom.

img_20161008_154602

Na poti najraje molim, ponavljam  Jezusovo molitev: “Gospod Jezus Kristus, Božji Sin, usmili se mene grešnice.” V prvem delu te dragocene molitve izdihujem, se praznim sebe, da lahko sprejmem Njega, da rečem svoj DA in se v zavedanju svoje grešnosti oz. slabotnosti odprem in vdihnem Ljubezen, Usmiljenje, Mir, Veselje… Molim, ko sem v dialogu z Bogom, ki ga lahko iščem in najdevam v vseh ljudeh in stvareh. Ko sem tukaj za drugega, mi Gospod po njem govori. Prostor drugega je svet prostor, ker je bivališče Boga.

img_20161008_160034

Vse to dobro in lepo mi je dano, da bi pozabila na napor celodnevne hoje, na bolečine, ki jih čutim, na svojo majhnost in ranljivost. Učim se hvaležnosti za vse kar mi Bog daje vsak trenutek v obilju. Dobrega je vedno več, le zlo se napihuje in hoče dominirati. Prav zaradi tega je tako dragocena večerna molitev eksamna. Pomaga mi, da z božjo pomočjo spregledam, da vidim prisotnost Boga in njegovega delovanja v mojem življenju. Potem lahko zaupam, da Gospod vodi mojo edinstveno zgodbo, ki je del veliko večje Božje zgodbe. Je pa le kamenček v tem mozaiku življenja in le Bog vidi celotno sliko.

Galerija slik

This slideshow requires JavaScript.

 

Oddajte komentar

