CAMINO /Ponferrada – Santiago de Compostela / 5. etapa

Pričakovali smo ta dež in oblačno vreme na koncu poti, zato je ta etapa tudi najkrajša, skoraj kot sprehod, samo 8 km peš romarske hoje .

zemljevid-poti

Obhaja me žalost kot vedno, ko se v mojem življenju nekaj poslavlja ali končuje. Končal se bo ta odmik v čas milosti romanja, treba bo njegove sadove živeti v vsakdanjem življenju. Ta romarski dežek je malenkost v primerjavi z nevihtami, ki me čakajo v bližnji prihodnosti. Sovražnik človeške narave (hudič) že čaka, da mi ukrade osvobojeno ozemlje. Ne bom dovolila. Že to podarjeno romanje je dokaz, da se mi lahko uresničijo še tako na videz nemogoče srčne želje in da je lahko vsak moj korak hoja za Gospodom, če hočem.  In ni važno, ali sem na širni poti ali pa doma v majhni sobici, povabljena sem predvsem v širna prostranstva moje duše, da najdem notranji srčni grad, da pridem Domov.

02-img_20161012_100706

Pri obujanju te borbene drže me spodbuja tudi naš obisk templjarskega gradu v mestu Ponferrada. Sicer mi veliko stvari, ki jih vem o templjarjih ni všeč, saj mislim, da se je vredno s Kristusom boriti proti hudemu, ne pa proti “nevernikom”, ki so prav tako božji otroci. Grad pa mi je zelo všeč, ima pridih mistike in skrivnostnosti.

Pri sveti maši v Baziliki  Nuestra Senora de la Encina, ki je v španskem jeziku, sprejmem vsebino Božje besede s pomočjo Magnificata, ostalo pa poznam. Danes nimam na skrbi petja, zato se bolj odmaknem in globoko doživim prihod mojega Gospoda v obhajilu. Gane me do solz, ko vso mojo žalost tega dne poljubi in ovije v usmiljenje. Ta izjemni občutek varnosti v Njegovem objemu ne bi več spustila, če bi bilo to odvisno od mene. Kot  Eva ali Magdalena hočem zagrabiti, posedovati, imeti…Gospod pa me vabi v Svobodo, prihaja in odhaja, vedno drugače, neskončno ustvarjalen v vsakem srečanju.

bazilika-ponferrada

Današnja peš pot je bolj urbana, od Camponaraya do Cacabelos. Tempo je skoraj počasen in zelo umirjen. Privoščimo si celo dva postanka in dobimo v dar skupno malico ob dobrem Vinu tinto, po katerem je znan ta predel. Danes prvič hodimo vsi skupaj in smo kot ena skupina.  Lepo.

Razgled na mesto Santiago de Compostela iz  Monte do Gozo nam sicer ni dan, je pa zato toliko boljši občutek, da smo vsi uspeli prehoditi zastavljeno romarsko pot in na to tudi nazdravimo. Juhu!

This slideshow requires JavaScript.

Oddajte komentar

