Tolažba

1527139_10202953361820103_603412140_n - Copy.jpgKo v življenju pridejo težki časi stiske, da gorim v ognju preizkušnje, brez da bi vedela, kaj bo ostalo ali nastalo, sem dejansko v izjemnem času milosti, saj Gospod spreminja moje srce, ki nikoli več ne bo kot prej. Obilje njegove tolažbe mi je nasuto v naročje, da bi se odprla spoznanju, da je On edino kar potrebujem.
»Kakor mati tolaži svojega otroka, tako vas bom jaz tolažil.« (Iz 66,13)
Tolaži me na  nešteto različnih načinov, ki so kot nežni poljubi nekomu, ki ga imaš tako rad, da ne moreš mimo njega, ne da bi se ga dotaknil.
Tolaži me tudi preko ljudi, ki se spomnijo name, ko z usmiljenim srcem za mojimi besedami  začutijo žalost. In prejmem  kot sončni žarek  pismo prijatelja, da se razveselim:

Zaupaj Karmen!
Gospod VEDNO vodi tvojo zgodbo. Tvoj križ je težak, vendar vedi, da Gospod ve koliko zmoreš. Zmogla boš, močna si, čeprav se ti mogoče zdi, da si na koncu z močmi. Zaupaj, na pravem mestu si, na mestu kamor te je postavil Gospod. Niso nam znana njegova pota. Velikokrat so nam nedoumljiva, iz izkušenj pa ti povem, da so vedno, pa če so še tako čudna, prava. Smisel je nekje, čeprav očem skrit. Pa tudi plačilo za vso borbo in trpljenje slej ko prej pride. Tudi če se ti trenutno zdi, da ne vidiš luči na koncu predora, zaupaj! Predor je malce zavit, za ovinkom pa se bo svetloba pokazala.
Molim zate in za tvojo pot. Vse dobro in Bog s teboj!

Odpreti moram svoje oči in srce, da bi “videla”, kolikor nežnosti njegove Besede izkušam,  toliko mi jo bo uspelo prenesti tistim, ki trpijo in so preskušani, in postala bom orodje tolažbe. To Korinčanom svetuje tudi apostol Pavel: »… tolažiti tiste, ki so v kateri koli stiski, s tolažbo, s katero nas same tolaži Bog« (2 Kor 1,4).
Oddajte komentar

