Budna sem, ko sem z Njim

jesus-and-mary-magdaleneOb včerajšnjem evangeliju, ki vabi k budnosti  (Mt 24,37-44)

V mojem življenjskem potopu, ko so poplavljene in odplavljene mnoge lažne gotovosti, me Gospod vabi v poglobljen odnos z Njim, v budnost; da dajem Njemu besedo in prostor v mojem srcu. To je drža pripravljenosti, da ga bom prepoznala, ko bo prišel. Marija Magdalena ga je prepoznala šele, ko jo je poklical po imenu. Živ odnos je, ko se kličemo po imenu, ko gojimo medsebojno zaupnost in bližino. Potem srce prepozna drugo srce. Samo zunanje oblike pobožnosti me ne morejo vpeljati v tak odnos, potrebna je iskrena molitev na skrivnem, v tišini, v vsakdanjem življenju sredi veselja in težav, v zahvaljevanju za vse kar prejemam, da sem v vsem, kar se mi dogaja z Njim. Samo tako bom vedela, s kakšnimi imeni me kliče Gospod in jaz njega, samo tako lahko ostajam v njegovi Ljubezni, v odnosu, ki me prebuja in dela budno.

Oddajte komentar

