Smisel življenja

putonchrist1_zps459bbffdVčasih se mi zdi, da smo na tem svetu kot v kazenski koloniji, na neke vrste prevzgoji. Po izvirnem grehu smo obrnjeni stran od Boga, molitev, ki je pogovor z Bogom, se nam često upira, kaj šele božja volja. In prav tu, v tem svetu, ki tiči v zlu, zaradi naše grešnosti, smo povabljeni, da rečemo svoj da, zgodi se. Iz svojih izkušenj vidim, da na marsikaj ne morem vplivati, trpljenje se zgodi, hude stvari se zgodijo, skoraj kot bi bila porinjena vanje. Le zakaj? Da bi končno videla, da sama ne zmorem in tudi, da ni treba. Gospod potrpežljivo čaka, da bi mu dala prostor v hlevu svojega srca. Najprej tam, kjer sem najbolj ranjena in me najbolj boli, prihaja On, moj Odrešenik, da me ozdravi. Ko po poti mojega življenja ozdravljam, vedno bolj vidim, da je dobrega več, le zlo se bolj napihuje, da me prestraši. Gospod pa mi vsak trenutek daje, vse kar potrebujem, v obilju, brezpogojno. Le zakaj je to tako težko sprejeti, da potrebujemo celo življenje, da se naučimo odnosov ljubezni, do sebe, drugega in do Boga.

Oddajte komentar

