Bog želi, da sem pristna.

thumb_dsc09153_1024

Bog želi, da sem pristna. Tako smo se navadili nositi razne maske, da jo tudi pred Bogom ne snamemo. Blefiramo, da se trudimo poboljšati, ko je vendar resnica ta, da se ne moremo oz. ne zmoremo z lastnimi močmi. Sveti Pavel je to našo padlo naravo prepoznal v tem, da delamo slabo, ki ga nočemo. Zakaj? Mislim, da samo zato, ker bi si radi vse sami zaslužili, imeli nadzor in ne zaupanja ter sledili lastni volji ne božji. In tudi, če že delamo dobro, je to vse prevečkrat za lastno slavo in zato ne kaže na Boga. Bog pa želi, da sem pristna. Ali se res mora v življenju nekaj ali vse močno sesuti, da to tudi postanem. Drža poraženke me pelje v držo ponižnosti, če hočem. Postanem bolj otrok, bolj nebogljena in s tem bolj pripravljena samo sprejeti, kar mi Bog vsak trenutek daje in to v obilju. Ko se življenje tako zaplete, da ne vidim več ven iz zmešnjave, se učim zaupati, da Gospod pa vidi, da On vodi mojo zgodbo. In ko postanejo bremena tako težka, da padam pod njimi, se res oklenem Gospoda, ker vse to temo zmorem premagovati le z Njim. In ja, ko sprejemam Njegove zastonjske darove, mu zaupam in ga ljubim, se zavem, da sem ljubljena grešnica in da potrebujem Odrešenika, takrat sem pristna in spolnjujem Božjo voljo.

Oddajte komentar

