Popotnica v novo leto: Očetovo ljubezensko pismo

Vsem nam, Njegovim Otrokom, da zaživimo kot ljubljeni!

ocetovo-ljubezensko-pismoMoj, dragi Otrok!
Mogoče me ne poznaš, ampak jaz vem vse o tebi, /Ps 139,1/
vem, kdaj sedaš in kdaj vstajaš, /Ps 139,2/
poznam vsa tvoja pota…. /Ps 139,3/
Celo vse lase na tvoji glavi imam preštete, /Mt 10,30/
zakaj ustvaril sem te po svoji podobi. /1 Mz 1,27/
V meni živiš, se giblješ in obstajaš, /Apd 17,28 /
saj izhajaš iz mene. /Apd 17,28/
Poznal sem te, še preden si bila spočeta, /Jer 1,4-5/
izbral sem te že, ko sem načrtoval stvarstvo. /Ef 1,11-12/
Nisi bila ustvarjena po pomoti, zakaj vsi tvoji dnevi so bili zapisani v moji knjigi. /Ps 139,15-16/
Določil sem čas tvojega rojstva in kraj, kjer boš živela. /Apd 17,26/
Ustvaril sem te čudovito in s strašljivo popolnostjo. /Ps 139,14/
Stkal sem te v telesu tvoje matere /Ps 139,13/
in že od rojstva te varujem. /Ps 71,6/
Napačno sem ti bil predstavljen od teh, ki me ne poznajo. /Jn 8,41-44/
Nisem oddaljen in jezen, ampak sem odraz popolne ljubezni. /1 Jn 4,16/
Moja želja je, da izlijem nate vso svojo ljubezen, preprosto zato, ker si ti moj otrok in jaz tvoj Oče. /1 Jn 3,1/
Ponujam ti več kakor tvoj zemeljski oče, /Mt 7,11/
saj sem popolni Oče. /Mt 5,48/
Vsak dober dar, ki ga prejmeš, prihaja iz moje roke. /Jak 1,17/
Poznam vse tvoje potrebe in skrbim zate. /Mt 6,31-33/
Moj načrt za tvojo prihodnost je bil vedno izpolnjen z upanjem, /Jer 29,11/
saj te ljubim z večno ljubeznijo. /Jer 31,3/
Moje misli nate so tako številne kakor pesek na morski obali. /Ps 139,17-18/
Od veselja nad teboj vriskam, prepevam in medlim od ljubezni. /Sof 3,17/
Nikoli si ne bom premislil, da bi ti ne delal dobro, /Jer 32,40/
saj si moja posebna lastnina. /2 Mz 19,5/
Z vsem svojim srcem in vso dušo te želim utrditi /Jer 32,41/
in ti razodeti velike in nedoumljive stvari. /Jer 33,3/
Če me boš iskala z vsem svojim srcem me boš našla. /5 Mz 4,29/
Razveseljuj se v meni, pa ti bom izpolnil hrepenenje tvojega srca, /Ps 37,4/
zakaj jaz polagam hrepenenje vate. /Flp 2,13/
Želim ti dati več, kot si lahko sploh predstavljaš ali prosiš. /Ef 3,20/
Vedno te opogumljam. /2 Tes 2,17/
Sem Oče, ki te tolaži v vseh tvojih stiskah, /2 Kor 1,3-4/
ob tebi sem in te rešujem strahov. /Ps 34,18/
Kakor pastir nosi jagnje, tako te jaz nosim v svojem naročju. /Iz 40,11/
Nekega dne bom obrisal vse solze s tvojih oči in odvzel vse bolečine, ki si jih pretrpela. /Raz 21,3-4/
Sem tvoj Oče in te ljubim z enako ljubeznijo kot ljubim svojega sina Jezusa, /Jn 17,23/
po katerem sem ti razodel, kako te ljubim. /Jn 17,26/
On je popoln odtis mojega bitja. /Heb 1,3/
Prišel je, da bi ti razodel, da sem s teboj in ne proti tebi /Rim 8,31/
in da ne štejem tvojih grehov. /2 Kor 5,18-19/
Jezus je umrl, da bi bil ti lahko spravljena z menoj. /2 Kor 5,18-19/
Njegova smrt je bila popoln odraz moje ljubezni do tebe. /1Jn 4,10/
Odpovedal sem se vsemu, kar sem ljubil, da bi si lahko pridobil tvojo ljubezen. /Rim 8,31-32/
Če sprejmeš dar mojega sina Jezusa, sprejmeš mene /1Jn 2,23/
in nič več te ne bo moglo ločiti od moje ljubezni. /Rim 8,38-39/
Pridi domov in naredil bom zabavo, kot jo nebesa še niso videla. /Lk 15,7/
Jaz sem vedno bil Oče in vedno bom Oče. /Ef 3,14-15/
Sprašujem pa, ali želiš biti ti moj otrok? /Jn 1,12-13/
Čakam te. /Lk 15,11-32/
Tvoj nebeški Oče
Oddajte komentar

