Tam sem, kjer moram biti

15975092_1243480845743437_6275490328845822230_oslika: FB

Naj bo danes v meni Božji mir.
Zaupam Bogu, da sem natančno tam, kjer moram biti.
Ne bom pozabila na neskončne možnosti, ki jih rojeva vera.
Naj mi služijo darovi, ki so mi bili dani
in naj se širi ljubezen, ki mi je bila podarjena.
Da bi bila zadovoljna, ker vem, da sem Božji otrok.
Naj se ta zavest ustali v mojih kosteh
in naj da duši svobodo za ljubezen, hvaležnost, petje in ples.

(priredba molitve Sv. Tereze Avilske)

Oddajte komentar

