Ustvarjena za srečo

Kako lahko umremo sebi? Govorimo o smrti, ne o samomoru. Ni nam rečeno, naj se ubijemo, ampak, naj sebi umremo. Povzročati si bolečino, povzročati si trpljenje bi bilo samopremagovanje. Učinkovalo bi prav nasprotno. Nikoli niste tako polni sebe kot takrat, ko občutite bolečino. Nikoli niste tako osredotočeni nase kot takrat, kadar ste potrti. Nikoli niste bolj pripravljeni pozabiti nase kot takrat, ko ste srečni. Sreča vas osvobodi samega sebe. Trpljenje, bolečina, beda in depresija pa povzroče, da ste priklenjeni sami nase. Poglejte, kako dobro se zavedate zoba, kadar vas boli. Kadar vas ne boli, se niti ne zavedate, da ga imate v ustih. Enako se ne zavedate glave, kadar nimate glavobola. Toda stvar je čisto drugačna, kadar imate močan glavobol. Zato je zelo napačno, zelo zgrešeno misliti, da si je za umiranje sebi potrebno povzročati bolečino, se odpovedovati, se trpinčiti, kot so to tradicionalno razumeli. Odreči se sebi, umreti sebi, izgubiti sebe pomeni razumeti svojo pravo naravo.  (Zavedanje, A. de Mello)

cute-angel-baby-wallpaper-2015Ustvarjena sem, da bi bila srečna. To je moje Resnica, saj takrat res bivam v sedanjem trenutku, ko se zahvaljujem za dano in preprosto samo sem. Opazujem lahko svet okoli mene in se čudim, kot otrok, brez označevanja vsega kar zaznavam.

Kaj mi krade mojo resnično identiteto srečne Božje hčere? Pomanjkanje vere in zaupanja. Oklepam se lažnih gotovosti, ki mi povzročajo trpljenje, ker jih ne zmorem doseči in zadržati. Ko ne sprejemam, ampak hočem sama imeti nadzor nad življenjem, me skrbi oropajo sreče.

Ne skrbite za življenje, kaj boste jedli, in ne za telo, kaj boste oblekli. Saj je življenje več kot jed in telo več kot obleka. Pomislite na vrane: ne sejejo in ne žanjejo. Nimajo ne shrambe ne žitnice in vendar jih Bog hrani. Koliko več kakor ptice ste vredni vi! Kdo izmed vas pa more s svojo skrbjo podaljšati svoje življenje za komolec? (Lk, 12, 22-25)

Moj ego, moja padla narava mi ne dovoli, da bi se prebudila in zavedala edinosti vsega. Povzroča mi trpljenje in izgubo povezanosti z vsem. Zapira me v moj mali svet, kjer zmanjka prostora za srečo. In ta moj neresnični jaz mora umreti, da se lahko rodi vesela deklica, ki ljubi življenje, ki ga je Oče ustvaril kot dobro.

Kako?

Tako, da se tega zavedam. Da se prebudim in oživim.

Oddajte komentar

